Helgen...

Ja då har en underbar helg i Polen flutit förbi. Helt fantastiskt väder. Ja eller då inte. Nädå planen blev inställda.
Backup planen var att åka och till Köpenhamn och så gjorde vi. Blåsigt och i blåsten en bitande kyla. Men solen ja den sken. Ett par kalla öl och en tröja blev handlad utanför ströget. Fick sagt hej till min numera halvdanska kusin med. Avslutade med en fantastisk middag på Harrys.


Island, Europas mest hatade Ö just nu!

I lördags tog vi och hämtade ut Bitchen, det käraste jag har. Hon var lite grinig i början efter sin djupa vinterdvala men på slutet var hon tändare än något. Reaktionerna kom direkt om än något svajig. Mycket massa att göra med henne i veckan och oboy your in for a big surprise till helgen.

Söndagen var det åka bil för hela slanten. Först rally i Eslöv sen ny jänkebil till min vapendragare. Fint objekt. Nästan så man blev sugen själv. Jag med en jänke? Ja why not, måste ju ha något att köra rakt fram med också, eller? Nä det får nog räcka att åka med vapendragaren och med lite tur provköra kanske, ja vem vet.

I övrigt känns livet rätt upp och ner just nu.
Jag har fötterna på stabil mark men vet inte var jag ska stå. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra.
Drömmar? Ja men inom räckhåll. Fast så långt borta. Dom tre V:na. Sweet dreams. Bilder och illusioner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0