DK...

Och då inte som i Drift King utan som i Danmark. Var över där en sväng med den underbaraste av dom underbara, fikade och småshoppade. Så här mycket som jag skrattat som denna veckan har jag nog inte gjort sammanlagt på ett år. Life as it is, as it should be. Sättet du är på, varm och omtänksam. Underbar och söt. 

Började dagen med lite riskutbildning nr uno med. Var en roligare variant av den jag trodde men i slutändan var det ändå - Ajabaja inte köra fort, ajabaja inte dricka och köra, och inte sova när du kör, fy.
Måste säga att man fick sig dock en hel del tankeställare efter diverse autentiska filmer och bilder på diverse olyckor med mc.
En bild kommer inte släppa från näthinnan. Bilden på en kille som i onyktert tillstånd kör av vägen och slitits av på mitten runt en lyktstolpe. Det var ingen vacker syn.
Nu väntar jag bara på mitt lämp så jag kan börja köra lite med. Måste ju hinna med risk nr dos innan den fruktansvärda vintersäsongen är här.

Måste börja planera in en tripp till Norge med. Eller en flytt kanske?  ;)

Idag e i daf delux!



Nä farewell and adjööö


Live update...


Kaffetraktor = Kaffebryggare... Jag menar hallå... Hur låter en norsk traktor egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0