Fel sida...

...vaknade jag helt klart på idag. Började redan 0830 av att Theo stod och pratade med Jocke (läs skrek som helvete!), sen ville inte kissblåsan hålla mer vätska vid 0900 så upp och tömma den, efter det så hade Nira tråkigt och vad är då bättre än att springa fram och tillbaka runt sängen så husse vaknar var 5 minut? Gick upp 1530 eller när det nu var och klippte gräset och gick en sväng med Nira, sen skulle jag bara sova en timme från 17.00 men vaknade 20.00. Grinig som ett helvete...

Torsdag i morgon, och fredag efter det precis som vanligt fast fredagen blir med en twist. ;) Kan ju se hur grinig jag är fredagkväll. Keep your distance haha.

Såg och hörde alldeles för många sporthojar idag för mitt eget bästa GIVE ME!!!! Jag känner mig som året innan man tog bilkortet, det här är sjukt! Längta längta längta... Om det där satans lämpet kunde ta och dimpa ner i lådan så man kan börja övningsköra iaf och fixa risk 2an... Måste ju hinna skriva upp innan Thailand eller ja det är mitt mål iaf. Sen kommer tråkiga januari-mars sen sen sen bör det stå en fin liten skrevraket i garaget. Wohooo

Snart Norge för min del och det ser vi framemot, rätt så hemskt jäkla jätte mycket. Nästan lite synd att man inte har någon semester att ta ut. Önskar jag hade så mycket mer tid med den där underbara människan. Men men den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge.


Soi mak mak tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0