Live in pics...

Jag saknar, fast det vet ni ju redan, den där underbart sköna fröken på bilden. Äntligen hittat en som förstår det här med helsköna bilder. Haha
Bara två veckor kvar till man får rufsa till håret på henne med handen och ge henne en puss på kinden. 2 veckor? 2 lååååånga veckor.




Var ute och åkte lite greenpeacehatarbil idag med, den höll denna gången med. Jag tror vi har börjat hitta fram till varandra nu. Känns riktigt behagligt, förutom dom där avgaserna som så snällt håller till i passagerar stolen.. DAMN! Tog fin åket till eminenta max och firade med en monster meny som vanligt =)



Sen fick jag sålt min lilla motor med och då fick jag en liten tanke på vad jag ska göra med pengarna. Jag ska lägga ett nytt golv! Hur många tusenlappar går det på en kvadrat?







Nu ska jag gå och se om jag hittar något papperslim så man kan börja limma fast dom på golvet... Ajökens.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahahha! Nice pic!



Give me some money.. Please (A)



Nei da.. Det er noen som har det! Nå er det ikke lenge igjen vennen min! Savner deg som fy! kan du ikke bare komme hit til meg! Savner deg som bare det. Vil ha deg her sammen med meg nå! Trenger deg her nå! Vil holde rundt deg, kjenne din nærhet, kysse deg, ja jeg vil bare ha deg sammen med meg! Vil ha deg her! NÅ! Pliis. Kom! Du aner ikke hvor mye jeg savner deg! Det er så sykt! Hadde verdens beste uke noen sinne sammen med deg. Hvorfor bor du så langt unna? Hvorfor?



Savner deg :(

2010-08-16 @ 01:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0