Nannig i ögat...

Idag försov jag mig inte och det känns nu efter 11 timmars jobb, ja ok jag hade en två timmars paus mellan jobben men ändå. 4 timmar kvar sen är det duscha, äta sova som gäller. Är för en gångs skull trött idag så inatt får man kanske sova genom hela natten utan att vakna av diverse flygfä, blåst, regn eller varför inte Niras frenetiska sörplande i vattenskålen. Blir monsterpass i morgon med och på min "lediga" fredag blir det givetvis jobb som gäller.

Nira stackaren mådde inge bra igår, hade kräkt ner hela kudden när jag kom hem stackaren. Det var ju inte som i somras när hon gnagde sönder en sån stor tennisboll på 5 minuter då kräktes hon halva natten och jag fick snällt sitta på verandan och bli knott och myggbiten jag. Vad lärde hon sig av det den gången? Nä ingenting absolut ingenting. Mmm smaskens. En annan höjdare som kickan gillar är delikatessen kattbajs. Hon fick springa fritt idag under promenaden och med hennes nos så hittar hon kattbajs på 4 mils avstånd. Gick där så snällt bredvid mig på vägen och tittade lite lurt på mig, jättesprång 15 meter ut på åker och SMASKENS. Munkorg borde man kanske skaffa till henne?  Men hon är go ändå min lilla kicka, kattbajsätande eller ej.

I stället för att skriva något negativt nu som jag egentligen hade tänkt så ska jag vara positiv alltid för det har jag hört på ett konstigt språk. HINT Attacktorsk!
Vallåkra till helgen och jag har kommit på att jag kommer ställa ut Bitchen och detta med en stor till salu skylt på.
Jocke är deppig för han menar på att det är minsann mycket blod svett och tårar i den bilen. Ja jo för din del kompis, för min är det en halv förmögenhet med. Tack som fan för all hjälp iaf, men det är dags att gå vidare i livet nu. Skulle den bli såld så lovar jag att jag kommer sova gråtandes i flera veckor efter.
Positivt var det ja, hur vänder man då detta till något positivt? Jo så här... Kawazaki Ninja zx10r -08 så lätt var det!

109 dagar kvar till man är i eller iaf på väg till Thailand. En gammal resekompis är eller ska bli dykinstruktör på fågelöarna så det blir ju perfekt med rabatterade dyk runt öarna. Ett stort plus på det är att han känner till mina små panikattacker under vattnet och det känns ju rätt tryggt, slippa behöva förklara sig varför jag gör av med halvtub luft bara på vägen ner till botten, för att sen hålla andan i 50 minuter. Hehe...

Tack vännen säger jag. Bock och bug!





Kommentarer
Postat av: Hon den där...

De gör du fan rätt i! Ett problem mindre... :) Hoppas du får sålt den...

2010-08-19 @ 09:31:39
URL: http://wasted.blogg.se/
Postat av: Maria Falk

Positivt tänkade är bra!!!! Ska själv försöka med det =)

2010-08-19 @ 21:31:53
URL: http://rockanddolldreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0