Something strange...

...something magical.

Lämnade av Veronika på stationen innan idag, med sig tog hon helt klart mitt hjärta. Blev helt tomt utan henne vid min sida. Det har varit en fantastisk tid det här och jag längtar något fruktansvärt tills nästa gång vi ses igen.
Du har verkligen fått mig på fall. Du får mig att må bra, rakt igenom. Jag kan skratta och le igen.

Fredagen bestod av en helt underbar myskväll. God mat, vin och öl. Skratt och leende.

Lördagen bestod av ett helt perfekt avslut på denna underbara sommaren. En tripp till tivoli i köpenhamn. Bara jag och Veronika. Lite karuseller hann vi med innan vi bara satt och njöt i det underbara tivoliland.
Avslutet med fyrverkeri var fantastiskt det med.

Fick världens finaste gåva idag med. En samling låtar på 2 skivor, var och en med en beskrivning om varför just den låten var med. Kärlek <3

Jag har så mycket underbara känslor inom mig nu så jag vet inte var jag ska börja eller sluta.

En sak är säker, jag har bestämt mig för att tro på något igen. Jag tror på oss. Gigantiska avstånd att korta ner. Ingenting är omöjligt. Inte med den styrkan och tron jag har nu. Man begränsar bara sig själv. Drömmar är till för att förverkligas. Och för mig är det här den dröm jag haft så länge men inte kunnat nå till. Nu är den här, i verkligheten. Jag har nypt mig mer än en gång i armen men jo jag är vaken.

Det tåls att sägas igen. Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0