Juli 14 Twenty10...

Att få sätta sig vid datan med morgontrötta ögon och få läsa så underbara kommentarer får en verkligen att vakna till på ett bra sätt. Ett planterat leende resten av denna dagen.

Idag står det förutom jobba träning på schemat, ska bara hinna inom firman, banken och kanske säga hej till mamma en sväng med. Fullt upp nu igen, precis som det ska vara. Full med energi och handlingskraft. Kämpe greit!

Ekonomisk disaster denna månaden. Får bli nudlar utan vatten dom närmsta månaderna. Snart Thailand, bara en 145 dagar kvar eller något. Haha Då ska det njutas...delux!

Sitter här och lyssnar på Plumbo - Wounder Bjarne, minnena bara forsar fram. Oh my god take me back!
Jag röstar för att dom förlänger träffen till en vecka.

"Jeg flakker runt. Jeg vet ikke vär jeg hör till. Ännu en tur i byen. Hva fan ska det före til!" Ja det kan man ju undra ju.


Jag har hela världen under mina fötter. Inget kan stoppa mig. Inte fast någonstans, inte låst till något. Total frihet.
Man ser det i blicken i min raka rygg och mitt strålande leende!




Live update...

3 läsare idag. Helt fantastiskt. Men en sak som är ännu mer fantastisk det är du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0