Magiskt...

Jag har hämtat rätt mycket inspiration till mitt "nya" liv i en annan blogg. Leva livet och se till att nå sina mål, även om det tar emot och är jobbigt ibland så gäller det att satsa fullt hela tiden. Annars når man inte till toppen där endast det bästa är gott nog. Man känner sig som en renare människa, man njuter av livet på ett helt annat sätt.
Allting har gått fantastiskt bra framtills nu, nu vet jag inte var jag ska ta vägen av en underlig form av lycka.

Den värmer min själ och sätter verkligen eld på mina ögon. Vartenda andetag känns som jag fylls av liv, av lust
glädje och lycka. Jag håller på att explodera, vet inte vad jag ska göra, hur jag ska hantera det. Nära till tårar, tårar av glädje. Aldrig förr har det varit så här lr känts så här, visst det låter som en klyscha, men är det så här som jag känner mig som människor är när dom säger det då då har jag aldrig känt så här!
Ingenting är omöjligt, inga mål är omöjliga, vissa tar bara lite längre tid och vissa får man bara kämpa extra för. Det handlar bara om att orka ta sig fram med full fart hela vägen till målet. Inget som kan hindra en, stoppa en eller få en att vända. Allt står på spel, mina insatser kan inte bli så höga just nu, men ibland då blir små insatser stora vinster, högvinsten som alla drömmer om.

Den här lyckan finns det inte ord som räcker till för att beskriva hur bra jag mår. Jag mår bättre än aldrig förr och inget kommer eller kan stoppa mig nu. Jag är fokuserad till 120%, jag ser mitt mål och släpper inte det ur sikte. Din dröm min verklighet. Precis så som det var för mig innan, innan jag släppte loss elden och viljan.

One shot one oppertunity!


Hur låter en pistol som inte funkar? Klick klick


Takk takk tusind takk



En flaska bubbel, ett stycke jag, en sol som motljus och en underbar fotograf!



Kommentarer
Postat av: Tjej

"En flaska bubbel, ett stycke jag, en sol som motljus och en underbar fotograf!"



<3

2010-07-15 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0