Time out...

Time out, få tiden att stanna, så underbart om den gjort det nu. Bara hört alla klockor tick TACK stopp. Det var som jag trodde, ett magiskt ögonblick när hon steg av bussen. Först sken man upp som en sol och stog där och väntade på att hon skulle hoppa av bussen. Bussens dörrar stängdes och bussen körde ivag. Like what the...
Var fel buss jag stod vid och när den rätta kom och jag fick se henne igen, känslan som infann sig då går inte beskriva, går inte sätta ord på en sådan känsla...

Var hos kusin igår, utlandsflyttningsfest. Var en kul tillställning vi åkte dock hem tidigt. Sweetie var lite lagom trött efter en resa på 16 timmar, fullt förståligt. Idag blir det en liten runda med bilen, får ju visa henne eminenta Hbg.
Sen ikväll är det ces´t party hos Maria. Kommer bli en riktigt bra kväll det här...

Nu kallar snart duschen på mig så...


Farewell and så lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0