Is that so...

Helgen flöt förbi med ett rasande tempo. Fest hos kollegorna i Landskrona, en hel del trevligt fast det blev alldeles för mycket dricka i fredags så hela lördagen spenderades i sängen helt slut. Koncert på kvällen och bandet man åkte dit för att se var strukna. Herregud vilken besvikelse. Fast åas så var ljudet allt annat än godkänt så det kan nog kvitta ändå.

My Mojo is back! Oyes indeed... Nu ska man bara börja utnyttja den till fullo med. Eller?



Blev en smärre katastrof med bilarna igår. Min svetsning av bakaxlen slutade dels med en kass bakaxel och ett sönderbränt ansikte. Hej det är jag som är tomaten, den rödaste av dom rödaste haha.
Har slängt ut garnnystanet nu så med lite tur har vi en ny bakaxel inom ett par dagar. *håller tummarna*
Ut med vapendragaren på en provtur till macken med hans eminenta raggarbil. Slutade med en ordentlig host och sen tvärdog bilen. Det är bara skit i bränsleledningarna... det är bara skit i bränsleledningarna....


I veckan är det som vanligt bilarna som gäller och ja just det ja lägga golv i vardagsrummet, röja upp hela nedanvåningen, klippa klorna på lillflickan, fixa biltransporten, tvätta, städa i övrigt. Man kanske ska försöka hinna med att sova lite mellan varven med?





Ja då var den 20 år sen man kom till denna världen... ;)
Om jag tvunget ska få en tårta någon gång så vill jag ha en som ser ut som den på bilden.





Kommentarer
Postat av: Hon den där... ;)

Hoppas du haft en bra dag trots att det inte blev någon biltårta... Vill du kan jag bidra med en cheesecake ;)



O du. Tack för att du finns! Kram

2010-05-10 @ 20:49:13
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0