Tick tack...

Tick tack, tick....tack... Tiden går fruktansvärt olidligt långsamt när man fimpat pinnarna. Halvsyndade dock lite i morse, rökte en halv sen fimpade jag! Om ni nu tycker det är dåligt så fine gör det! Men jag är nöjd, humöret är relativt bra och det känns bra trots allt. Nu är det bara förkylningen som ska bort sen är det full fart igen. Det tar för mycket på krafterna det här.

Körning till helgen och man har "lite" att göra innan, kapa och svetsa om flaket på biltransporten, få rätt på laddtrycket, se vad som är fel med framvagnen (har säkert glömt spänna någon vital skruv), svetsa bak....
Helgen fullbokad som vanligt. Fest på fredag med mina "kollegor", konsert på lördagkväll med the playing band Artmade (tuba dom). Söndag är det körning som gäller i Hässlehåla. Har raggat tag på en amatörfotograf som ska lägga ner lite extra intresse på min bil, ska bli skoj att se vad hon kan åstadkomma.

Det är sjukt tråkigt att lägga sig själv. Känslan av andningen från någon sötnos bredvid är underbar, kunna krypa tätt intill och känna närhet. Mmm... Något som låter intressant? Jag har 2 kuddar och ett megatäcke med plats ;)
Varning för snarkande hund på golvet...

Farewell


Live update!

Still strong, getting stronger...


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Hm, än så länge är du nog ensam kille haha :)

2010-05-04 @ 20:46:50
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0