Djursjukhuset...

..ja inte det stora fullt med idioter då utan Din vetrinär som det så fint heter. Ja iaf det fick man besöka idag, lill tösen har urinvägsinfektion (lär er något nytt nu, det förkortas UVI)... 2700 kronor plus 300 för medicinen.. för ca 20 minuters "hård o intensivt" arbete av läkaren lr vad heter... Jaja kickan får ju bli frisk så det var ju inget att snacka om... Fick ju åka hem tidigt från jobb iaf höhö..

Fick shoppingnoja idag med.. DOH... ett par jättemånga riksdaler fattigare så är man nu stolt ägare till en iMac alá 27" med extra allt typ... Det tråkiga är att jag snällt får vänta en vecka eller två på att få hem den. Så här sitter jag nu med Final Cut express 4 och väntar på min kära data... Kanske skulle köpt sig en iPhone 4 med så har man ju snart en hel äppelodling!
Mitt lilla rum kommer bli så fruktansvärt skärmigt när den kommer... inte felstavat nej.. inte när det gäller skärmar...

Borde ha plockat i sönder min hjälm idag så man kan börja maskera den så den med blir klar för lackering. Har ju passat in min nya skit fina undertail på Malin så nu vill man ju gärna ha allt målat o klart för återmontering så allt är klart för första åket detta året... Var ju torrt o fint ( läs SNORJÄVLA KALLT) idag.. :D

Nä dags att hjälpa kombon med hans nya hemmabio. Den hemmabion han köpte förra veckan dög inte längre så det fick bli ett Bose system i stället höhö.. Billigt? Nej inte det minsta, värt pengarna? Japp och mer därtill!

Money for nothing...

Saknar...


Kommentarer
Postat av: B frun!!

vad saknar du????

2011-01-30 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0