Tisdag...

... i morgon igen.. En vecka som rökfri i morgon. Är inte så jobbigt just nu, visst psyket får sig en ordentlig tvist. Jag menar blä väder o sluta röka går inte hand i hand.. Jaja firar en vecka som rökfri genom att shoppa loss lite i morgon. Ett stycke grymt halsband, ett stycke undertail, auspuff, kroppsskydd etc etc. Skinnstället får nog vänta ändå. Kanske kan tjacka ett par stövlar i stället.. :D

Money for nothing...

Undra vad jag ska köpa för att fira en månad? iMac kanske? ;)


Telen tutar så ajökens...


Kommentarer
Postat av: Boomarang frun

jag blir sa glad over att du lyckas aven om humoret inte ar de basta! men snart ar jag hemma och da blir du ordentligt firad kan jag lova om du inte har rokt!!!

2011-01-27 @ 14:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0