Skräckens hus...

Blev en halv sen natt igår med lite små smakning på whiskey sortimentet i hemmet och en massa fumlande med fingrarna på gitarr hjälte spelet. Rätt så hemskt skoj ibland det där spelet. Sen att jag har takt och tonkänsla som en geckoödla på e är ju en annan femma.

Idag var det dagen D, D som i dental kanske. Ja herregud. Det är nog tur att man är en halv f.d adrenalinjunky annars hade jag aldrig någonsin satt mig i den där stolen hos tandläkaren. Sist jag var där lyckades som borra ett lagom jack i min tunga. Tips från coachen. Ha INTE tungan i vägen för borren. Tungan kan blöda rätt så kraftigt kan jag ju säga. Den här gången var det inga lagningar och inga hål och det gick faktiskt väldans smärtfritt idag. Både på mig och plånboken.

Efter ett par gäspningar och sträckningar fyllde jag bilen med bråte från gamla lägenheten och sorterade ut allt som ska slängas sparas och säljas. Dags för en total utrensning nu. Inte mycket som sparas. Som jag sagt tidigare en ny era en ny tid. 

Avslutade min lediga tid i solen med att busa med lillflickan, prova min sparkdräkt, hjälm och mina beloved DC skor. Oj oj jag längtar tills nästa helg då ska det tävlas för första gången. Jag och Bitchen som ett gememsamt helvete! Fick även hålla lille Sebastian idag, jag tror jag börjar förstå hur tjejer känner sig när dom säger att dom har mamma känslor. Fantastiskt ju.

Take care...



Update.
 I morgon är det eller som nu var det dags för Polen. Tack vara ett visst "litet" askmoln som blåser in från Islands "lilla" vulkanutbrott är flygen inställda. Än sålänge är inte vårt flyg inställt men det lär ju bli det. Sånt här känns ju kanske lite trist men backupplanen är redan fixad. Spendera våra polska slottis i Köpenhamn i stället. Man gör det vad det blir till. Vi gör det alltid till det bästa.
Sen förövrigt så... ja det var väl det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0