Gift sig...

Japp då har man blivit gift på facebook med ja. Haha. Snacka om att folk undrar, jag säger samma som ni, jag missade med inbjudan, prästen och efterfesten haha.
Solen skiner rätt mycket nu och det gillar vi. Allting har börjat stabilisera sig och man har kunnat börja njuta av livet. Stressen är lagd på hyllan och nu jäklar är det sommar.
I morgon under dagen ska jag om vädret tillåter, flytta ut soffan och lite andra stora saker till gården. Härligt att vardagsrummet börjar ta form, sånt gillas! Ser framemot en massa sena kvällar med gitarrhjälte, whisky och öl till hösten. På kvällen blir det en tur till hampan för att njuta av en kall öl eller 10 i trevligt sällskap.

I tisdags beställde jag mig en ny motor. Från Kanada, snacka om att man är nervös. Est arrival 20/6. Bah det är ju en hel månad dit, give me give me give me... Stort projekt på g, ska vara färdigt tills 2012 och då satsar vi på en massa större evenemang i Europa. Dags att börja spara. Tror fasen jag ska starta en blogg enbart för det projektet.

Nä back to work then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0