Lördag 30/10...

På lördag då får jag känna, klämma och får nycklarna i handen till nya kärleken. Tog en snabb googling och hittade den här fixade skönheten. För er som har öga för detaljer så ser ni nog den abnormt snygga skillnaden utan regplåt och backspeglar, det snygga blåset etc etc... PORR
Gick in på en mc butik idag för att titta på skinnställ. Slutade med att jag gick därifrån med två depåstöd. YES. Bara smack upp med den i vardagsrummet direkt. Lovely







Igår var det onsdagsmys delux. Nog den mysigaste onsdagen genom tiderna! God mat (made by me of course), bad med massa skum och ett slut med film och mys. Idag är man så där sjukt jäkla mör. 4.5 timmars sömn.
Höll på att krocka med 2 råddjur igår, var helt klart ingenting mot djuret jag höll på att köra rakt in i en på en 90 väg ett par kilometer efter. En BAMSE häst mitt på vägen mitt i natten. Gick bra som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0