Hardcore...

... japp hardcore träning. 310 härligt svettiga övningar idag. Har säkert orkat ett par till men man ska ju inte ta ut sig. Ska ut och skövla djunglen (gräsmattan) och sen får man väl ta och laga sig ett litet mål mat innan jobb med. ÄTA ÄTA ÄTA. Tror jag tangerar 80 på vågen idag. Hoppas det iaf.

Jag var inne på Suzuki igår, skulle bara precis titta lite. Jo tjena så fattig på så kort tid har jag nog aldrig varit så nära att bli. Motorcyklar är ju självsäljande. Försäljaren bara - Ja sen har den en knapp här med 3 olika lägen, 3 olika karaktärer på motorn. Jag -dreggel. Karaktär? Vem fan har karaktär i en mcbutik? Nä det var ruggigt nära att man ruinerade sig för en stunds lycka. Som tur är gjorde jag inte det. Lr var det tur? Jag längtar efter våååååren.

Jag som hade tänkt hålla igen med festande får nog tumma lite på den reglen. Fest nu den 9e sen halloween i lin lr lidköping den 30e sen halloween fest i hbg helgen efter det. Wohoo fria drinkar och dansade tjejer wohoo

Nä ÄTA ÄTA ÄTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0