Jag ser...

...rakt igenom dig.

Idag har det helt klart regnat. Lärde mig att det går svänga och bromsa rätt så friskt på två hjul trots blött underlag. Lajbans! Uppskrivning i vinter o uppkörning till våren... GE MIG NU! Ska bli ruggigt nice med mc nästa år.
Förövrigt kan jag väl bara tillägga att efter att ha varit vaken sen igår morse klockan 08.20 är jag rätt trött nu.
Ja ok jag sov en 2.5 timmar igår innan jobb och har sovit hela 3.5 idag. Snacka om att jag är UR banan idag.

Ensam är ett nytt begrepp för mig... har blivit en massa nya begrepp i år. Faller gör jag inte har inte tid med sånt.

Nu kallar en förbannat varm dusch på mig, sen får det väl bli en film med innan man går på natten på jobb.

För att få in lite politik med så...

Hur fan kan nästan 6% av sveriges befolkning ha röstat på ett så satans odemokratiskt parti med en sådan hemsk människosyn? Nä ut med vänstern ur riksdan!

=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0