Lämpet...

...kom idag helt fantastiskt lång tid tog det. Köpte teorin över nätet och har hittills bara missat på en kategori, din egna säkerhet?!? ;) Dags att boka uppskrivning. Kan ju lika bra hinna med det innan Thailand med.

Ikväll är det erotikmässan för hela slanten. Thailandtrion ska rocka loss. Förövrigt är det bara 10 veckor kvar tills vi sticker. Och så nice det ska bli.

Har precis varit ute och kastat lite frisbee med Nira, bollen som hon bitit hål på var dock roligare.

Efter två nätter med en duktig klimakteriekossa till förman är man nu lagom laddad till träningen. Får väl ta och påbörja det så man hinner inom systemet innan dom stänger, sen kan festen börja.
Träningen har gått framåt, jag känner inte det så mycket själv längre ja förutom det faktum att jag börjar bli som karvad ur sten. Alltså gör det mig ju stenhård. Haha

Adijöken


Givetvis ska där då inte stå Yamaha på min... inte vad jag vet än iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0