Se där ja

Jag HATAR min jävla data nu!!! Hade precis skrivit ett halv långt inlägg så råkar man stöta till touchpaden och vips så försvinner allt! GOOOD DAMN IT!

Jaja ny chef där jag är så internet är ju ingen risk att man sitter på, därför det dröjer bland mina inlägg här. På tiden att där kom dit en chef där.

Snart kommer hjärtat mitt ner, ja snart och snart men slutet på september är inte så lång tid. SEn ska jag åka med henne upp till storstaden volda och va där i nästan en vecka. Och det det är nice, en massa tid med bästa.

Volvon o ferrarin måste fixas, saaben måste säljas och sen får man väl ta och börja hugga sig igenom dom där 80 kubik veden som ligger på gården. Man är ju inte sysslolös iaf. Men var är lusten?

Träningsvärk idag och det... det gillar vi =)

Nu ska jag se om jag kan hitta ett sdhckort till vettiga pengar, gick ju och köpte den där GoPro kameran wohoo
Fet film från thailand? Oyes indeed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0