Drömmar...

... har jag gott om nu, mycket att längta till och se framemot. Fantastiskt! 118 dagar kvar till Thailand nu och inte alls många dagar kvar till man får träffa fröken underbar igen. Jag har fallit så hårt att jag känner mig som en plattfisk. definitivt lika sprallig som en iaf. Kartan blir bara mindre och mindre för var gång jag tittar på den.
Har man kört till Kiruna för att köpa glass, 185 mil enkel så är 100 mil ingenting. Kan ju bli lite tråkigt att köra en bil utan cdspelare men vadå då? Jag har ju världens sångröst... ja lr inte...
Snart är jag på väg iaf, mot attacktorskar och fjordknallerts...

Nu börjar min annonsverksamhet ta fart, herregud med annonser jag har ute nu. Allt är till salu känns det som.
Någon som vill köpa en diskmaskin kanske? Eller ett gammalt bord? Varför inte en riktigt potent nissan 200a? Ny koppling på den så är den tillbaka på toppen. Rätt mycket mc tittande på tuben för min del, ser såååå härligt ut.
Får en att längta det med, det närmsta året känns det som att mitt liv kommer ändras ganska så radikalt på en massa sätt. Cant wait!


Måste tillägga att lördagen var en utav dom bästa dagarna i mitt liv, kan bara beskrivas med Carpe diem och lev i nuet.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0