Nighty night...

Det märks att det var längesen man jobbade natt sist. Det är inte psykiskt hälsosamt att jobba natt, speciellt inte nu när vädret går mot höst och det blir mörkare och mörkare. Solen i livet försvann ju iväg på en buss och lämnade mig i en mörk skugga utan någon mening. Usch ja blir en dyster blogg idag men jag behöver skriva av mig känns det som.
Jag hatar hösten! Alla pratar om hur fantastiskt mysigt det är med höst, levande ljus, mys i soffan, bada varma badkar. Well, toaletten med badkaret har något fel på avloppet så det stinker fan, vardagsrummet ser fortfarande ut som en byggplats, rädd för att tända levande ljus i närheten av damp hunden. Ja ohh jätte mys, eller inte!
Och sen vem ska jag mysa med? Jockass? Han är ju fasen hårigare än hunden, fast han slickar inte lika mycket som hunden.
Jag har iaf börjat ta tag i saker igen efter lite slapphet ett par veckor, något viktigt var dag är min melodi.
På fredag får jag förhoppningsvis sålt min motor och då ska thailandsresan betalas till fullo, sen tror jag att jag går och köper mig en 2 hjulig lite leksak, en fiddy. Måste ju ha något skoj att leka med i vinter plus att jag får lite tvåhjulig vana igen. Med Jockass som instruktör wohoo.
Thailand närmar sig med storm steg cant wait!
I morgon är det fotodags, måste ta tag i foto till k-kortet.

Nä nu ska jag sura vidare någon annanstans.



Kommentarer
Postat av: Veronika

Vennen da! Heldigvis er det meldt fint vær hos deg på lørdag. Tror lørdag blir en veldig fin dag! Du har fått solgt motoren ( mest sannsynlig), sol og helg! Du må nyte det! Husk hva jeg sa om stjærnene ;) Tenker på deg hele tiden skal du vite. Og når du kommer hit, så skal du få ta deg et etterlengtet bad i mitt badekar :D Savner deg veldig mye, Glenn!



Tips: Sett Nira ut en tur, gå opp på rommet, tenn lys, og hør på rolige sanger. Ligg i sengen og se i taket og lat som om at det er stjerner i taket :) Nyt det! Du har mye å se frem til skjønner du, men av og til kan det være litt vanskelig å se det når ting er på det verste. Motoren blir solgt, det blir høst ( selv om det er mørkt, så er det mange fine farger der ute). Ta deg tid til å se på bladene som skifter farge. Se! Det er veldig viktig å ta seg tid til å se og legge merke til hva som er rundt deg. Tro meg, du kommer til å merke mye nytt :)

Oslo tur har du å se frem til! Det er IKKE lenge til! Da for jeg holde rundt deg igjen, og det er noe jeg lengter mye etter! Og vi skal få til mange små turer frem over! Tro meg!

Så kommer jul og nyttår! Da er du jo i Thailand! Tenk på det. Thailand! Det er ikke så langt unna det heller :) 5 hele underbare uker i thailand!

Er du skikkelig deppa, sett på cdn du fikk, og hør på macarena og se for deg meg danse. HAHA! Dans gjerne med! :D Du har mye å se frem til vennen min! Du må bare se det :)



Tenker mye på deg! Den ble feil.. Tenker HELE TIDEN på deg! På denne lille tiden vi har kjent hverandre, så har du allerede tatt veldig stor plass i mitt hjerte! Det kjennes ut som om at vi har kjent hverandre i all evighet! Du er et vidunderlig menneske!



Love from me <3

2010-08-12 @ 02:48:55
Postat av: Maria

Ni är så fina ihop! Kram till er båda! =)

2010-08-13 @ 12:17:57
URL: http://rockanddolldreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0