Oslo...

...var svindyrt men lätt värt det dubbla. Känslan när man fick se dig komma från planet. Oj oj oj. Från inget till allt på ett ögonblick. Helt underbart. Känns bara bättre och bättre att va med dig!
Hotellet var riktigt nice med designad dravel överallt. En underbar fåtölj som jag bara måste ha. En säng som var förvånansvärt skön att sova i, eller så berodde det på sällskapet som så sött sov på min arm.
Blev lite fika på Carl Johans gata med Veronikas syster, lagom mycket fönstershopping i dom mindre billiga affärerna. Tog en tur upp på opera huset vilket är den mest udda byggnaden jag varit på. Google it!
Sen fick vi gömma oss för regnet ett tag innan vi gick och såg på Karate Kid haha. Finns ju bättre filmer på gamla klyschor än den. Oslo avslutades med en go middag på Egon (tror jag den hette). Gott var det iaf.
Det mindre billiga tåget togs tillbaka till hotellet och helgen var slut för denna gången. Tur då att vi snart ses igen den vackra o jag.

På vägen hem så började bilen rycka eller hosta till lite väl tätt för att jag skulle kunna vara lugn så jag bestämde mig för att stanna och äta, tanka och se vad som felade. Jag svängde av motorvägen ett par mil innan Uddevalla och döm om min förvåning när jag inte får i 1an och 2an växel på bilen. Damn tänkte jag. 3an gick som tur i så fick köra på den med lite lagom eldad lamell på kopplingen. 3an 4an och 5an funkade så jag fortsatte. Ett bra tips från mig, kör INTE igenom Göteborg om du saknar dom två första växlarna, det är sådär kul att köra i bilkö där igenom. Allt annat gick dock väl så jag kom hem med bilen utan några helrasade växellådor på vägen.

Den här lilla fröknen jag träffat är bara för bra för att vara sann. Har aldrig kännts mer rätt och jag har nog aldrig kännt mig så hel som jag gör med henne. Alla bitar trillar på plats. Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0