Phi phi island...

Måste börja med att säga en sak. Jag kan inte sluta lyssna på Seebach - Natteravn. Den är ruggigt bra.

Blev inte så mycket gjort idag inte. Fick, belive it och not, hämtat min nya firmabil idag. Skönt att slippa köra med egen bil. Två år, så lång tid tog det att få en egen firmabil. Känner man sig uppskattad? Nej inte direkt.
Tog mig friheten att slappa loss ordentligt idag och tittade på film. Supersugen får 5 kardborrband av 5 möjliga.
Eftersom man glömt bort koden till firmans tankkort som man kanske använt en gång på 1 år så fick man ju snällt köra privatbil hit idag igen. Men men jag kan ju inte svika min kära biltransport, han måste ju på äventyr med. Tror jag ska döpa han till Blixten.

I morgon får nog Jocke tillbaka sin jänkebil, efter att den har varit på lagning i 2 månader för motorbrand. Snacka om att han är eld o lågor nu. Var bara tvungen... Dags för mig att fortsätta med bar, panel och garderobsbygget i morgon. Blir en satans massa bräder att kapa och måla innan man kan spika upp allt. Men men fritiden är räddad den närmsta veckan.

Har tänkt en massa på Thailand idag, idag också bör väl tilläggas. Detta fantastiska land har så mycket värme och glädje att erbjuda så man vet ju inte var man ska börja någonstans. Planen är iaf bokade till Bangkok med direkt transfer till första planet till Phuket.
Bilden är från Phi Phi och det är i en sådan båt jag ska fira min nyårsafton i utanför ön. Det kommer bli något fruktansvärt vackert. Undrar om dom andra 2 är så sugna på det? Tror inte det nä. Jag kanske får sitta där själv, jag och thailändaren som kör båten? So be it isf. Finns ju dock ett litet sug från en viss liten sötsak från väst. Får se om man kan övertala henne kanske? Kanske kan funka om jag tar fram mina puppyeyes?
Snorkling och dykning i massor. Oh cant wait. Och sen alla buckets man ska må dåligt av oj oj oj. Craaaazy times ahead!




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Gud vad härligt! Och nyår på en båt, låter inte helt fel. Vi var där i en månad, backpackade. Men åkte hem dagen innan Julafton. Du får fira åt oss båda då! :D

2010-07-23 @ 12:20:40
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0