Rudskogen Twenty10...

Då har man varit där igen, on heaven on earth. Det fantastiska grannlandet i väst har såååå mycket att erbjuda! Gatebilfestival @ Rudskogen, ingenting kan lr kommer kunna jämföras med det!
Helt fantastiska människor, helt underbar stämning, en helt ovärderlig upplevelse. Den här gången åkte vi dit för festens skull och det gjorde vi så rätt i, träffade helt underbara människor som man hoppas kunna hålla lite kontakt med även efter några månader.
Som vanligt så krockar svenskan och norskan och en del underbara kommentarer delades ut.
Här är några.

En norsk tjej sitter och dricker 3.5 % öl. Jag undrar varför så förklarar hon att hon inte är 20 än och inte kan handla på systemet. Då säger Jocke - Attans!!! Tjejen svarar - Nei i e 19!

Ligger och skrattar ikapp med samma tjej senare på kvällen hon säger Åh Herregud, jag får "lock" i magen (osäker på om det var så). Jag svarar -Va får du luft i magen?!?

Den här helgen har verkligen fått mig på rätt bana igen. Nothing can stop me now. Top notch nothing less!
Nästa år kommer jag med bil och förhoppningsvis fler ur teamet som joinar oss!
Då ska det sladdas och bilen ska vara helt genomgången och hålla ihop!
Ny fin bil ska även införskaffas i vinter, ni som känner mig vet vad det blir för någon.

Vägen hem var mindre kul. Började med något underligt läte från bromsarna. Efter lite övervägande så sa vi att vi kör och ser vad som händer, det hände ingenting och ljudet försvann. Var nog bara lite skit på villovägar lr så slet det till sig som vi säger haha.
Söder om göteborg någonstans i höjd med varberg kom vi på att så här jävla varmt är det fan inte för att man sitter i en bil och är bakis. Kollade utetempen. 38 grader!!!! Och detta i en bil utan AC. Ingen trevlig upplevelse kan jag säga.


Bilden på Jocke får tala för sig själv. MAGISKT!!!

Kommentarer
Postat av: Tjej

Hahhahah! Å herreguuud! :P I he låkt i magen!

2010-07-14 @ 00:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0