Smster...

Bara några få enstaka timmar kvar tills det är dags för en heeeel veckas semester. Ska bli så skönt så det är inte sant. Idioten till arbetsledare hade fått för sig att jag bara skulle ha två dagars semester. Vi säger så här. Han lär nog inte ringa mig på ett tag höhö. Idiota säger jag!

Blir till att gå upp tidigt i morgon och raka vägen till träning och lite relax i spa´t efter det. NICE.
Går sjukt framåt med träningen, känns ruggigt bra det här. Längtar dock efter Krav Magan men men den drar nog snart igång igen med.

Är på jakt efter nytt jobb. Visst tjänar rätt ok där jag är nu men när ledningen är som den är är det inte kul alls.
Kanske skulle satsat på eget? Vi får se vad som händer, inte mycket som kan få mig att stanna kvar nu längre.
Ja förutom den rätt ok lönen då *visslar*

Jag säger det det här året med. Nästa år ÄR det Z4 för hela slanten så äre... ;)

Daten på måndag är färdigplanerad och färdigbokad, can´t wait... wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0