Dunk...

Dunk... dunk.. så känns vanlig huvudvärk. Men migrän är typ bara ett enda duuuuuuuuuuuuuunk och ont gör det. Börjdade igår natt och när jag vaknade efter 13 timmars sömn var det fortfarande kvar. Tog mig friheten att pillertrilla lite och boy vad fin omgivningen blev och migränen begränsades duktigt.
Nu sitter man som vanligt här på jobb och funderar över allt och inget. Jockass tittade förbi innan med sin numera besiktigade jänkebil. Congrats säger jag. Bilen är rätt brutal nu när det är mörkt kan jag säga. Påminner om den bilen i the Punisher om ni nu sett den.

I morgon kommer min kära hund vara ett monster eftersom hon inte fått någon direkt motion idag eftersom jag fått fightas med migränen. Hoppas jag har tillräcklig energi för att få ner henne på jorden igen bara.
Hon är rätt go min lilla hund. Ska bara lära henne att hälsa ordentligt på folk med som det är nu är det fullt språng och gärna avsluta med tungan ute i ett gigantiskt hopp. Men glad är hon lilla spjuvern...

På fredag kommer bilsport till storstan så nu får man börja tänka på lastningen av Bitchen igen, tänkte ta och försöka få med henne på en bild eller två. Vi får se lär bli riktigt mycket bilar på väla på fredag.
Förövrigt så längtar jag tills nästa körning, hon är helt underbar att gasa med nu ju.

Nu är det tomt igen, det känns så om inget annat. En ny sida eller ännu bättre en helt ny oskriven bok. Dags att påbörja den. Härliga minnen, bilder och upplevelser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0