Prestationsångest...

Japp det är något jag lider av just nu. Det känns som att alla presterar och lyckas utom jag. Men men det vänder snart psyket har fått sig en twist kan jag säga. Dags att dansa med lejonen och vifta på svansen.

Helgen var riktigt rolig. 2 dagars intensivt festande och en slö söndag. Fick  ingen skumpa i fredags så det blev 2 i stället på lördagen hoho jaja. Har inte fått gjort ett skit denna helgen och gött är det. Ska satsa på att jobba med alla projekt under veckorna så man kan känna att man är ledig någon gång. Tror det är lite mycket just nu. Svårt att jonglera i rätt takt så att säga.

Den här dagen känns lite som dagen D. Varför vet jag inte men jag får väl ta och göra något intressant idag helt enkelt.

För övrigt så säger jag bara Max Lyxshake, give me give me give me



Kommentarer
Postat av: Hon den där... ;)

När ska jag få pröva den där jäkla lyxshaken?? :)

2010-05-31 @ 18:08:10
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0