Hej...

..åh hå så kan det gå.
Förmiddags veckan är alltid lika rolig. 0455 är INGEN tid man ska gå upp på. Precis hela dagen är förstörd, jag går runt som en vandrande zombie. Jaja nog om det då va. Träningen går ju givetvis framåt och kilona med. Tangerade 80 kg som planerat wohoo så nu denna veckan firar jag med att inte äta så mycket :S
Når nog målet 85 kg innan den 6 december ändå wohoo. Och då då kommer jag vara jäkligt slipad. ;)

Idag blir det varken film eller bild. Jag är helt enkelt helt lost in space och vet inte vad jag ska lägga upp.

Nira har hittat en ny leksak, precis som husse så tycker hon om att förstöra däck. Jajemen ett litet 15" hjul utan fälg står till hennes förfogande. Bara en tidsfråga innan hon kastar omkring med det hehe. Lille tösen min :)

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och spela lite mc spel... lagom fäst vid det här med två hjul nu... wohoo

Wrooooooom ajööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0