Helgen...

..var faktiskt riktigt bra trots sin korthet. Blev ingen utgång i lördags utan det blev en massa hyss med fröken C.
I sin korthet, ramlösa, ägg, överkörda fötter och ett våldsamt slagsmål på torget. Nä jag var inte inblandad men vi fick se när en kille blev nerslagen med en bräda. Ja jag var på väg att gå in och bryta med det löste sig själv som tur var kanske. Avslutade resten av natten med youtube... Det kan man väl osso göra en lördagnatt lr?

Idag stod dans på schemat men det blir nog inget med det... Och tur är väl det. Med mina moves? haha

Dags att njuta i solen med Nira. Som just nu ligger och tuggar på mina långkalsonger...

Anki Berit

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P

2010-10-11 @ 15:46:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0