Jag kan...

... inte sluta skratta åt denna sköna lilla liraren. Lagom taggad? Redbull? Adhd? Haha Så underbar



Den här veckan har det knappt blivit någon träning, lr ja knappt och knappt. 250 sköna övningar i måndags men inga i onsdags som tänkt. Får se om jag hinner med några hundra i morgon. Det tar sig iaf, sakta men säkert!

Fick tag på en tatuerare idag med, nu är ju då bara frågan, vad jag ska göra för något kul. Fortsätta på armen? Börja på draken? HJÄLP!

Uppskrivningen borde ja nog ta tag i snart.. lr vad säger ni?

Min kära mor undrade vad jag ville ha  för att INTE köpa en motorcykel, mitt förslag på att en motorcykel för att inte behöva köpa en själv var inte populärt. Vad är det för fel på mammor egentligen?

Mindre än 2 månader kvar till vår underbara resa. Går inte sluta tänka på hur sjukt underbart det ska bli att slippa precis allt i 5½ vecka....

Nä en dusch på detta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0