Time to say...

... hello hej. Vet inte hur många gånger jag tror jag får sms nu om dagarna. Snabbt upp och en snabb titt på luren men inte då. Men när man väl hör det där magiska plingandet då drar man allt upp smilbanden lite.
Tärningen verkar verkligen rulla på mina siffror nu. Ena drömmen efter andra slår in. Jag är som ett barn på hjulafton. Hoppas på en massa mys i helgen, helgen efter det är det halloween fest i linköping och i samma veva hämtar jag hem "Malin". Min nya pride and joy. Så vackra former så jag blir helt till mig. Helgen efter det är nästa halloween fest hoppas på eminent sällskap av fröken C då och sen är det inte långt kvar till Thailand. Livet är just nu såååååå UNDERBART...

Träningen då? Nja... på det igen på fredag tänkte jag *host*

Nu NUDLAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0