Blåst...

... regn och mörker. Ja jätte mysigt! 79 dagar kvar till sol, värme, bad och sena nätter med nattliga bad i dom lysande planktonens försvunna vatten.
Insanity has just begun!
Någon tyckte att jag skulle skriva, saknade mina ord i text. Vad ska jag skriva om då? Händer inte ett drit.
Dagarna sveper lugnt förbi utan mening eller hopp känns det som. Höstdepp? Oyes. Inte lika farligt som det brukar vara men allt är tråkigt. Allt utom träningen och faktumet att jag faktiskt ska köra risk 2an på måndag.

Sitter i en annan riktigt udda sits som jag aldrig suttit i förr. Vet varken ut eller in. Känns djupt rotat men långt borta. Kan ta på det men ändå inte. Tomt är nog rätt ord i den här missbedömda tidsplanen. Står man med fötterna i ringen eller utanför?  

Bad en kär vän att ja mer lr mindre inte höra av sig. Eller så var det tvärtom. Hängde inte riktigt med på den melodin. Ha det bra hej säger jag. Synd på en bra vän ännu mer synd för dig när du vaknar upp och ser verkligheten. Den du just nu förtränger...


Den här dagens största problem är vilken film jag och Nira ska somna till... Köpte en drös b rullar innan idag.




The Bourne Identity får det bli... Gnatt världen



En sak till... en vädjan om lite förlåtelse...


Sandra... Den där lilla köttermometersladden. Den har jag visst två av. Oooops. Jaja jag vet du har alltid rätt! Sorry o f´låt :D


Kommentarer
Postat av: Hon den där...

HAHAHAHAHA!!!! Jag VISSTE det! Fy fan va bra, och fy van vad glad jag är att du äntligen såg att jag hade rätt! :) :) :)



Glad för att du bloggar igen! Kram

2010-09-20 @ 08:20:32
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0