Dampdelux...

Just nu kan jag nog inte riktigt komma med något konkret överhuvudtaget. Tankarna bara virvlar runt som en klass 5 tornado. Inget jag kan fästa tankarna på, inget konkret alls. Allting är bara rörigt nu.
Styrkan är dock kvar. Tillåter mig inte att falla.
Det här suger något så fruktansvärt sjukt mycket och ont gör det! Lite som att slå sig på tummen med hammare, 15 gånger på rad.
Avreagerade min frustration på en 2-3 kubik ved innan. Motorsågen och jag på högvarv. Lagom mör i kroppen. Hittade en gammal brandyxa och tänkte att det där gamla skåpet ska fan inte vara helt. Yxan gick mitt av men det gick med enhandsfattning. Rätt go känsla när man får dampa loss ordentligt. Få ut alla frustrationerna i en minuts totalt frispel.
I morgon blir det totalt damp på gymmet, om man nu orkar har kört kroppen sönder och samman denna vecka. Så det ska vara. Kämpa ut det där lilla sista. I morgon är det benen som ska få sig en lagom runda. Survival for the fittest. Och ja mina ben är nog första paret till avrättning som det ser ut just nu så dags för lite ändring på det.
Investera... ett kul ord jag hörde i fredags.... jag ska nog allt investera... Frågan är bara i vad. Dags att leva på knäckebröd och vatten ett tag...Skulle ju bli miljonär innan jag var 30... det hade jag kunnat vara med men näääää då ha kul i stället.

Dum dum dum... Jävligt dumt!


Kommentarer
Postat av: Hon den där...

Vad händer gosse?

2010-09-06 @ 07:59:38
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0