Erotik...

...mässan var riktigt jäkla lajbans! Note to self: Inte åka på sådana tillställningar med Jocke och Zarah. Slutar med att man står i svarta latex tanga och blir fotad bland massa silicone hoes. Hoho Så jäkla bra.
Och till er tjejer, hur i hela helvete kan ni gå i string? Jag ska aldrig och då menar jag ALDRIG köpa string till en blivande flickvän. Rena tortyren.
Var dock jäkligt skoj vid pissoaren. Jag o Jocke bredvid varandra ner med byxorna till knäna och upp med tröjorna. Killen som stod bredvid och pissade tittade med två riktigt stora ögon, tittade bort -Oh NEJ! och tittade lite till för att sen titta bort igen. Lajbans haha

Har fått kontakt med en gammal kompis från internatet från skolan som har lite samma problem som mig så nu ska vi fortsätta diskutera det här jobbiga läget.

Ajökens

Btw

I ROCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0