Hjälmar du...

Jaha då vaknade man tidigt idag och gott var det... förutom just då att jag kände mig lite halvkrasslig så gymmet fick skippas idag =/ Aja tar vi igen i morgon hoppas jag.
Satte mig i "ferrarin" och körde in till Bröderna Nilssons MC och började titta på hjälmar.
Hittade en fin svart en på nätet men när jag stod och tittade på den så dök samma pjäs upp i vitt. Och efter lite provande hit och dit så lämnade jag över en del pengar till den trevliga personen ur personalen och fick med mig en låda hjälm hem. Väl hemma kom jag på att fan det ser ju ut som en satans polishjälm när man har den uppfälld men det får ju gå ändå.



Jag menar den är ju sjukt snygg nerfälld och det är ju ändå så man kör så



Det abssolut bästa av allt är ju teknologin den här hjälmen ligger inne med.
Rena rama Top Gun på dom inbyggda nerfällbara solbrillorna...
Dom lär användas flitigt känns det som.





Då fattas bara skinnställ, stövlar, handskar och ja just det en motorcykel kan ju vara bra att ha det med. Men den som väntar på något gott... Längtar tills man har kortet i handen, ja om jag nu får lämpet någon gång. Transportstyrelsen SCREW YOU!

Fick shoppat loss ett litet minneskort till kameran med. Fantastiskt då att min kära lilla data inte riktigt pallar med att framföra hdfilm och allt går i sloooow mooootion... Ser ju dock lagom ballt ut men det här funkar inte. Och det leder ju helt klart till att man får ta och köpa sig en ny data. Wohoo..

Snart dags för jobb så jag får väl ta och fixa salladen och slänga i mig lite frukost.

Betydligt lugnare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0