Marie...

...på transportstyrelsen får veckans stora ros. Ringde ju den här katastrofala styrelsen för 2 veckor sen och undrade var mitt tillstånd tog vägen. Killen jag pratade med skulle fixa det. Bla bla bla... Ringde dit idag och underbara fröken Marie svarade. Hon ställde några frågor och lät lite halv irriterad när vi diskuterade mitt ärende.
Efter en del tystnad från hennes sida (gick igenom ärendet på datorn) så sa hon bara. Så Glenn nu har du ett godkänt körkortstillstånd, jag godkände det här nu och det bör komma till dig i början på nästa vecka.
TACK MARIE! Fler sådana som dig hade verkligen behövts!

Idag är det fantastiskt väder... så fantastiskt så jag tänkte ta tag i tvätten.

Sen får man väl ta och köpa sig teoriprogrammet över internet med så man kan fixa uppskrivningen med. Innan thailand kanske? Äsch jag har inte brottom kan ju inte köra förräns våren ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0