Risk...

...2an i morgon. Något jag ser framemot trots att jag kommer vara såååå trött efter en natt på jobb. På risk1 lärde vi oss att man absolut inte ska vara trött när man kör... hehe

Har flyttat hela helgen. Hjälpt Magnus att tömma huset på det "lilla" sista. Som heavy shit säger jag bara.
80 kgs städ? Jag tog det själv bara för att. Började söndagen med att släpa ut ett piano från 1896. Den tiden då saker byggdes för att hålla och inte som idag för att slängas efter en 2-3 år. Saker vägde på den tiden.
Pianot ska förövrigt stämmas av mig och Jocke i veckan, ska bara ladda kameran först ;)

Annars känner jag mig mer vilsen än någonsin. Plan B har satts i verket...

Blir det en rödgrön regering kommer jag fly landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0