Hade...

...världens bittraste inlägg på g men valde att radera allt och börja om.

Solen kanske skiner i morgon och snart hör vi säkerligen fågelkvitter igen. Det gäller ju att se positivt i alla lägen.
Helt underbart värmande med långkalsonger och visst är det härligt att se sin egen utandningsluft på den kalla vinterkvällen!
Ta det med ett badkar salt...

Vilket ben ska jag stå på? Höger för då kan man liksom lägga i rätt växel med vänster...



Uppdatum... 18:45

Jag hade behövt en cigg... Men nääää det ska jag inte ta, tycker för övrigt att det luktar röv med cigg. Fimpar har jag alltid hatat doften av men nu tycker jag tom att röken luktar äckligt. Det här går på rätt väg känner jag.
Om ganska så exakt 3 veckor ska jag sluta med snusen med om jag inte vågar mig på det innan... Får man skylla på vädret? Det är DEPRIMERANDE!!!
Känner ett STARKT träningsbehov så i morgon får jag nog fasen ge mig på det! Dags att bli lite småslipad igen, få ut lite aggretioner och förhoppningsvis känna ett litet bättre välmående... Lite solarie med kanske? Brukar ju göra susen. Japp så får det nog snällt bli...
Malin har fasen fått sig en ny snygg matta med... en riktigt jäkla död ko! Snacka om roadkill!


Kommentarer
Postat av: Hon den där....

Jag förstår dig! Ta några djupa andetag o fortsätt tänka positivt. Träning gör susen :D Det är i dessa situationer som det var mest jobbigt att sluta röka, men jag vet att du fixar det...! KRAM

2011-02-01 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0