Jag har...

...precis kommit till utsikt med att vintern är en tid jag borde ligga i ide. Finns ju ffs inte ett skvatt kul att göra. Allt är bara skit o mög, kallt ute, kallt inne, olust o grejor.. Ja jag dampar delux idag, pissinternet som inte vill funka ordentligt, en data som gör lite som den själv vill....

Jag tror det här beror på mitt avstånd till rökningen... 4 dagar nu! Känns det bra just nu? Nej inte ett jävla skit.
Hade jag kunnat hade jag vält huset... Men men bara att kämpa sig genom skiten! Its the end!

Läste lite på det eminenta forumet sporthoj innan... Fler än jag som suckar och stönar och vill ha vår.
ALDRIG mer köpa en ny hoj på sena hösten så man inte kan köra med skiten! Risken är överhängande att jag drar ut den i dagarna och kör en sväng lr inte! VILL VILL VILL VILL VILL... men helt nya däck o minusgrader + sporthoj = SNORJÄVLA halt! Och det skulle säkert resultera i att mina kära Malin ligger på sidan i ett dike med mig ståendes bredvid med tårar ner för kinden... så NEJ jag får SNÄLLT vänta!
FIDDYN!!!! JAAAAA den ska få sig en runda i veckan lr något wohooo
Märks att jag är uttråkad lr?...

Nä dags att räkna bubblorna i coca colan...

Flyg, flyg fort flyg fortast o kom hit o kramas... NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0