Bilden...

Den här dagen skulle man sova ut tänkte man. Stod och stampade i morse efter arbetet för att få komma in i duschen där min vapendragare stod en bra stund mer än brukligt. Så härligt att ta en dusch efter att ha varit igång i 24 timmar. Känslan är svår att beskriva, man vill inte sluta duscha helt enkelt. Har fått lite mer klarhet i varför det gick som det gick igår. Nu vet jag iaf vad jag ska satsa på tills nästa gång. Hålla in svängarna helt enkelt.
Gick upp vid 1630 idag, mår inget bra alls. Men man får skylla sig själv när man är igång som man är. Kämpar in i det sista och varken äter eller sover ordentligt. Om det var värt det? Helt klart! En riktigt trevlig dag och bra stämning bland folket. Vädret gav ju en bränna med så man ska inte klaga. Its fantastic!

Till helgen ska jag ut har jag bestämt, var hur och när har jag ingen aning om. Men ut det ska jag. Träffa lite nytt folk förhoppningsvis, fest före kanske, frågan är bara var? Lugnt en hel vecka tills dess.

Bestämde med min ex paraplyflicka att vi ska ta en plåtning ihop med bilen någon dag. En härlig kontrast där det strikta prydliga möter den slitna och nergångna. Kavaj på henne och min bil lite dassig och dammig. Perfekt.
Graffit i bakgrunden eller någon hitech modern byggnad kanske? Vi får se vad som händer.
Grid girls för 2010 säsong sökes föresten nu när vi ändå pratar om det.

Dags att lägga in lite bilder tycker jag

Från gårdagens tävling. Bitchen och jag som ett gemensamt helvete. Enjoy






Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: varför då?:)

2010-04-27 @ 00:53:09
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha okeej kanske på bild men absolut inte i verligheten

2010-04-27 @ 16:29:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0