Sunshine...

Vilken underbar känsla det var att öppna dörren helt nyvaken och bli smekt försiktigt över kinderna av solens varma strålar. Blev ett par timmar i trädgården i förmiddags med mannen myten legenden och lillflickan. Ringde dit det tunga kavalleriet för en kloklippning med, och som det behövdes. Efter en längre brottningsmatch så var saken fixad. Lillflickan förstod att hon inte skulle kunna komma undan den här gången och lugnade ner sig och lät oss göra det som göras skulle. Desto gladare var hon för köttbullarna som vännen tagit med.

Går i köpes tankarna med, en cabbe. Långt från otrevligt med en sådan i solens sken. Legenden ska ju köpa sig en jänke för att ha något att köra med i sommar och varför skulle inte jag kunna få njuta av något eget för en gångs skull?

Warzawa om två dagar. Tick tack säger biljetten. Men fortfarande ingen ändring, och jag som hoppats så.  Men men det kommer bli hur skoj som helst ändå. Och ja en eller två byggnader får man väl titta på under krypningarna hem till hotellet. 4 stjärnor, det är inte fy skam. Men det är klart hur är polska stjärnor? Återstår att se.

Och snälla ni, jag jobbar eftermiddag så snälla sluta prata grillning med mig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg, du skriver fint! =)

2010-04-14 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0