Survival for the fittest...

Det är ju helt klart vid uppbrott som dom där djuriska instinkterna kommer fram. Det är då det gäller att vara snabb i tankarna, ta rätt beslut och det fortare än fort. Allmänt bråk tillhör vardagen. Varför ska det behöva vara så? Alla har vi gränser och min är nådd, sen länge. Hur kan man vara så blind och se vad man gör och hur man beter sig? Jag ser iaf att jag beter mig dåligt men skit ska skit ha! Det är slut på daltandet. Den här björnen är väckt ur sitt idé.

Det händer mycket nu, riktigt mycket. Så här produktiv som jag varit dom senaste dagarna har jag inte varit på månader. Det är så härligt att kunna gå och lägga sig nöjd igen. Okai mitt lilla dagliga gnatti samtal hjälper väl till en hel del. Längesen jag kunde prata så länge i telefon om allt och inget. Sen att man på något sätt känner sig trygg i en person man knappt känner är rätt märkligt. Känns iaf riktigt bra att kunna anförtro sig åt någon på detta sättet igen.

Min träning har det inte blivit mycket av dessvärre, men jag är snart på banan igen. Den här veckan är det dumt att slösa energi på träning när man har så mycket som jag planerat. För ovanlighetens skull är inte planen spräckt än. Den här gången tummas det inte en millimeter. Och som det känns så kommer jag ligga före i planeringen ikväll. Man kanske kan vara relativt ledig på lördagen ändå? Återstår att se.

Idag är det flytta ut ännu mer, har dock inte mycket kvar så man blir kanske klar i morgon? Vi får se. Sen är det fortsättning på nedmattningen av bilen. Maskera hela bilen och eventuellt lägga grund idag. Eller rättare sagt jag ska lägga grund idag. Sen ska man lämna iväg fälgarna så dom får på sig nytt gummi. Kanske skulle handlat ett par R däck? Billigt? Nej! Fäste? JA!

Jag ser framemot denna sommaren...
Hoppas på mycket grillning, mycket stranden, mycket trevligt folk. Denna sommaren ska jag vara ledig. Inga krav och inga måsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0