Grattis...

... underbara du! Idag är en sådan dag då jag skulle varit ledig och inte befunnit mig i detta land! Skulle ju varit där och firat med dig. Fast det tar vi igen snart i Oslo.

Idag är man på bättre humör faktiskt. Lika trött och väck som vanligt men skönt att humöret är stillat, iaf ett par timmar till sen börjar nog grinigheten komma tillbaka. Stackars Jocke i morgon.
Finlandsbesök i morgon, bil och släp för att hämta motorn. Sånt gillar vi! Nu saknas jag bara fortfarande en satans massa pengar till en av mina drömmar. Tur att man kan spara halva sin lön då *host*

Dagen idag har bestått av ett tappert försök till att bli fotad, gick ju inte alls så får ta det i morgon eller i helgen.
Sen blev det te och kaffepaus hos Maria där lilla söta puckot Nira fick för sig att lägga sitt huvud i mitt knä. Efter lite allmän klappning på huvet så ser jag att hon är helt full av kattsand i hela huvet. I munnen har hon då två riktigt smarriga tollar som hon givetvis inte släpper taget om. Mmm nice! Hon stod inte högt i kurs efter det kan jag säga. Ja just det ja, dag började ju faktiskt med att Nira hade total damp och när jag kom ut så var grannens väninna på besök med deras 9 månaders jätte kaxiga gårdshund. Som kaxade sig mot Nira, Nira la av två ordentliga skall så till och med jag nästan backade sen var den inte så värst kaxig längre.

Snart dags för vår "herrmiddag" på jobb med te och allmänt sofistikerade diskutioner.


Förövrigt så saknar jag dig något så sjuuuuuukt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...mmm kattbajs är en favorit hos Noira nu eller? haha.

2010-08-13 @ 12:15:51
URL: http://rockanddolldreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0