Pix it..

Välkommen till min hemliga glänta. Där nere har man stranden för sig själv. Min strand, born and raised!
Ska försöka besöka den stranden frekvent nästa sommar, jag behöver mer sol och bad för att hitta energi att klara av dom mörka vintrarna.
Var där för några veckor sen med fröken underbar och Nira. Och skåne var platt? *host* Visserligen inte snö på bergstopparna året runt men ändå ;)






Vad Nira tyckte om "sandlådan" syns tydligt på bilden. PLAY PLAY. Mycket rötter att bita i och vilka hålor det gick att gräva oj oj oj...





I morgon är det äntligen fredag, då ska jag städas har jag tänkt. I look like shajt! Orakad och vanvårdad haha.
Nästa fredag igen är det fredagsmys i Oslo. Ska det bli underbart eller ska det bli underbart?

För trött för att få ut något skoj på tangentbordet idag så sooo lång suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0