Sol...

...det är precis vad jag behöver. Det känns redan nu att man är påväg in i en mörkare tid där, för mig, allting känns tråkigt och olustigt. Orken, den där berömda orken, är svår att finna för att ta tag i saker och ting. Det som ger mig styrka finns där men ändå inte, tillräckligt mycket inte för att inte komma igång.
Hittar väl iof snart något nytt energigivande. Något nytt del mål kanske? Något behövs iaf. Ska pressa lite solarium och vikter nästa vecka tänkte jag. Kanske lite extra tilltugg i form av vitaminer kanske? Man skulle helt klart kunna kalla mig lustlös. Japp lustlös thats the word.

Försov mig med stil i morse med. Blev väckt av kombon kl 9.55 och klockan skulle ringt 7 men men. Får ta och ställa klockan på 6 i morgon så jag hinner med vad som hinnas med ska. Money money. Något jag kämpat alldeles för länge för att få. Få får jag visserligen men jag har inte sytt igen alla min hål i fickan så dom rinner ju galant ut igen innan nästa påfyllning kommer. Skärpning nu kanske? Japp något måste ske iaf och det fort! Slut på äta ute var dag. 1000 kronor nudlar sen borde man ju klara sig tills nästa vår/sommar.

Ska se om man kanske orkar pela sig in till badhuset i helgen, lr varför inte slänga på sig sin gamla våtdräkt och simma genom några vågor i havet med hunden. Det var en tanke som är värd att ägnas lite tid på faktiskt.
Just det ja, traktor SM (läs vallåkraträffen) i helgen. Ser framemot det? Nä faktiskt inte, samma skit som alltid. En massa volvo 240is med 17 lr 18 tums fälgar och toning kallar jag inte bilträff, traktor SM it is.


Mayday mayday...


Farewell





Kommentarer
Postat av: Hon den där...

Ryck upp dig, var glad för saker som du har, se det lilla i det stora.. Kram! <3

2010-08-18 @ 13:31:08
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0