Svart blask...

Var en mysig dag igår, somnade tryggt en timme i denna underbara famn. Sen blev det glass och strandpromenad. Har inte varit där på länge kände jag och varför kan man fråga sig. Så fridfullt och lugnt. Bara ett härligt skvalpande från vågorna, en hund med damp, och ett härligt leende att titta på.
Den här veckan är något nytt, en ny känsla, en ny upplevelse. Känns så underbart, allt känns så rätt på något sätt. Tiden stannar verkligen när vi ligger där och tittar på varandra innan sömnen slår ut oss. Känner andetagen och hur hjärtat slår, inte mitt utan hennes. Lovely

Försov mig lite i morse men känner mig bra mycket piggare än igår. Ska bli intressant att se vad den här dagen bjuder på. Ett par fjorton koppar svart blask från kaffetraktorn kanske? Kaffe är överskattat. Funderar skarpt på att sluta dricka den obehagliga sörjan. Kanske en kopp då och då men inte som nu. Överdos på överdos av koffein. Ingen höjdare.

Stoffe är inget vidare snäll idag, började dagen med att säga. -Glenn jag tänkte på dig igår under min 20 mils tripp med cyklen (motorcyklen)... Herregud vad jag längtar efter en egen. Det kommer bli något helt sanslöst kul.
Har börjat titta lite på kurser för bankörning med sportcyklar, kan ju vara bra att ta en sådan kanske så man förstår hur cyklen reagerar när den brukas på rätt sätt.

Dagens tanke. (Sågs på en film igår) I varje kris finns en ny möjlighet! Värt att tänka på om man inte är som jag då helt uppe på toppen av det lyckliga berget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0