Tidigt...

Tidiga morgnar borde förbjudas enligt sveas rikes lag! Det är helt omänskligt att gå upp 04:45. Det är inte hälsosamt för en. Magen är ju helt körd redan innan man fått i sig sin första riktigt äckliga kopp automatkaffe, sen blir den ju inte bättre av den svarta sörjan som varmt rinner ner i en vit liten plastmugg. Gratis är gott? Ja inte här iaf.
Helgen var riktigt bra med fest både fredag och lördag. Blev ingen utgång någon av dagarna men det kunde kvitta. Hade lika kul för det. Fick åkt en lagom hög karusell med och det är jag lagom stolt över med tanke på min höjdrädsla. Speciellt när man sitter i en rostig gammal maskin som mest styrs av tryckluft som är så där pålitlig.
Gick dock väl den här gången med.

Om man läser någon av mina äldre bloggar så står det något om att jag vill längta till hemgång, tills klockan blir end of the day. Så är det nu. Jag vill hem NU!!!!


Lovely


Kommentarer
Postat av: Hon den där

Visst suger det att gå upp så tidigt. Särskilt när man har ngn som ligger i sängen och väntar på en... Och nu är semestern slut dessutom. SUCK!!! :(

2010-08-02 @ 09:20:45
URL: http://wasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0