Nytt lite av varje...

Jaha idag gav jag med upp vad det gäller vardagsrummet. Har kört på själv där för att försöka bli klar till fredag, men nä då. Jaja whatever. Åkte och shoppade lite på väla i stället. Blev nya boxers och en nya skjorta, inte fy skam det inte. Haha. Hade behövt nya jeans med. Egentligen åkte jag bara dit för att köpa kuvert men ja sakerna bara kallade på mig...

Riskutbildning 1 på tisdag. Ska bli intressant, lr inte då nä. Optikern godkände mig med så nu ska jag använda mina nyinköpta kuvert och vara duktig och skicka iväg tillståndsansökan. Ibland är jag flitig.

Fredag snart, dagen med stora bokstäver. Det här har jag längtat något enormt efter. 3 dagar bort. Det känns som det är i morgon. Tiden har gått så fort så det är ju nästan i morgon. Underbart lovely liksom.
Se det där vita gnistrande leendet stiga av bussen. Drömma sig bort... 3 dagar bort...


Annars är det inte mycket som händer i mitt händelserika liv.

Köpa biltransport? Inte? Köpa 200sx? Inte?! Attans..


Jag får luft i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0