Rösten...

Idag kom äntligen den efterlängtade motorn. Såg riktigt trevlig ut faktiskt och skicket var över väntat. Klockan 10.30 blev den levererad trots att det stod Levereras på eftermiddagen på lappen. Inte läskunnig eller bara allmänt korkad? Lagom grinig var jag när jag fick gå upp efter 3 timmars sömn. Som tur var somnade jag om igen och sen fick man inte ett skit vettigt gjort idag heller. Illa det här.
Jocke fick tillbaka sitt jänkeskrot och den går ruggigt bra nu efter allt blivit lagat efter branden. Lagom glad var han med, hans far fick sig en runda ner om pizzerian och nostalgin lös i hans ögon.

Jag har gått och slagit huvudet ordentligt nu. Jag låter bilden tala för sig själv. Någon som vill köpa en biltransport föresten? Körskolan ringer vi i morgon tänkte jag *visslar* Inte för att det behövs kort till en sån här maskin i sverige men utomlands är det nog inte lika kul att bli stoppad.


*dreggel*

 



Något jag väntat på en tid och även varit lite halvt livrädd för hände idag. Att få äran att prata med henne igen.
Tidigare idag fick man höra denna underbara oförståliga röst. Lagom go laggning och brusande högtalare förstörde min förståelse men jag kunde ändå tyda några underbara ord. Helt underbart. Jag längtar så efter dig! 











Kommentarer
Postat av: tjej

Det var så godt å få høre stemmen din igjen vennen :D Gud, hvor jeg har savnet din stemme! Så nydelig! miss nå er det ikke lenge igjen!!

2010-07-22 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0